Co roku w mediach pojawiają się kampanie, które szokują. Marki przy pomocy znanych influencerów docierają do szerokiego grona osób i poruszają ważne problemy. A jakie są efekty? Np. Coca-Cola korzystając z pomocy 30 wpływowych influencerów wygenerowała wysoki wskaźnik zaangażowania – powyżej 8 procent. Zobaczcie najciekawsze Case Studies z portfolio agencji MediaKix z Santa Monica w Kalifornii.
Kampania wody Essence dla Żywiec Zdrój
Bardzo ożywczy projekt! Zrealizowaliśmy kampanię dla marki Żywiec Zdrój i nowego produktu w portfolio wód niegazowanych – Essence.Kampania była prowadzona przy udziale ponad 30 Inflencerów działających w kategoriach fit lifestyle i bio/vege lovers. Efekty – znakomite. Mamy nadzieję podzielić się nimi z Wami już wkrótce, wypatrrujcie case study na horyzoncie 😉
Dlaczego Influencer Marketing jest tak skuteczny?
Forbes przygotował ciekawy artykuł, z którego wynika, że Influencer Marketing w ciągu kilku lat zyskał na popularności. Co ciekawe, marki coraz chętniej korzystają z takiej formy promocji. Aż 65 proc. firm planuje zwiększyć budżet na wydatki związane z influencerami. Dlaczego? O tym w artykule.
Smyk, szkoła czeka! Nowa kampania dla SMYKa
Powroty do szkoły nie muszą być przykre, szczególnie gdy jest to dobry pretekst do odwiedzin SMYKa w celu zakupu szkolnej wyprawki. W sierpniu przeprowadziliśmy kampanię promującą sklep internetowy SMYK, w gorącym okresie poprzedzającym początek roku szkolnego. SMYK cały dla małych! to bardzo wdzięczny temat do promocji, co na pewno może potwierdzić ponad 30tu współpracujących z nami przy tej kampanii Influencerów. Jeśli chcecie zobaczyć autentyczną radość dzieci przygotowywania wyprawki – sprawdźcie #smyk_szkola_czeka na Instagramie