Tegoroczne lato było gorące, nie tylko z racji słońca za oknami, ale  z racji uruchomienia nowych kampanii  przez BrandLift.  Agencja poszerzyła swoje portfolio o nowe marki: Dax Sun, Cashmere, Yoskine, Perfecta, Hada Labo Tokyo, Oilatum oraz British Camp. W trakcie wakacji agencja realizowała projekty dla marek z obszaru beauty oraz dotyczące wypoczynku dla dzieci i młodzieży. 

Pozyskanie zaangażowanego influencera, który dobrze rozumie i identyfikuje się z promowanym produktem, to klucz do udanej kampanii. Przeprowadzone przez BrandLift w 2023 roku badania wykazały, że dla 27% badanych najważniejszym powodem korzystania z Instagrama jest możliwość pozyskiwania wiedzy o nowościach produktowych z wiarygodnych źródeł.

Potwierdzeniem na prawdziwość tego twierdzenia może być m.in. wakacyjna kampania Dax Sun. Brandlift we współpracy z Influencerami przygotowali kreatywny content odpowiadający potrzebom polskiego rynku i budujący świadomość marki wśród konsumentów. Przy jego realizacji współpracowało 15 influencerek, które zgodnie ze swoim profilem i pomysłem zaprezentowały produkty, podkreślając zalety linii kosmetycznej. Najefektywniejszy post na Instagramie dotarł do tysięcy użytkowników, uzyskując 2 652 700  wyświetleń video i wywołując ponad 30 000 interakcji.

Inną wakacyjną współpracą z marką kosmetyczną była kampania Oliatum – produktu, który dba o skórę suchą, atopową i z egzemą. Komunikację kampanii agencja BrandLift oparła na unikalnych cechach tych specjalistycznych kosmetyków.

Trzecia z letnich kampanii dotyczyła zupełnie innej kategorii  – obozów dla dzieci i młodzieży organizowanych przez British Camp. W ramach współpracy influencerzy wspierali dzieci i młodzież w wyborze najlepiej spełniającego ich potrzeby i zainteresowania obozu.

„Cieszę się, że influencer marketing wchodzi w nowe obszary, które możemy wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem. Największym wyzwaniem była selekcja twórców z dziećmi w odpowiednim, edukacyjnym wieku. Kampania wykorzystywała również materiały dokumentujące przebieg obozu językowego, a to wymagało fizycznego relacjonowania z miejsca pobytu. Casting zajął nam więcej czasu niż zwyczajowo, ale efekt i wyniki kampanii były warte tego dodatkowego zachodu” – mówi Karina Hertel, Partner Zarządzający BrandLift.

fot: Materiały z kampanii realizowanych przez BrandLift