Naszym insightem była świadomość, że każdy z nas może zadbać o planetę. Wystarczy docenić to, co się już ma. Jednakże obok aspektów społecznych i ekologicznych musieliśmy pokazać kobietom, że pomijając fast fashion są one cały czas unikalne i wyjątkowe. Kobiety zazwyczaj przeglądają się w „lustrze innych kobiet” i dlatego kontekstem naszych działań był styl budowany przez osoby wiarygodne i zaangażowane. W ramach kampanii marka NIVEA po raz pierwszy zdecydowała się na budowę dyskusji w kanale instagramowym – kojarzonym przecież z fast fashion.

Esencja pomysłu

Postawiliśmy na wejście w świat vintage i zwrócenie uwagi na to, iż każdy produkt z naszej szafy ma kilka żyć. Zawłaszczyliśmy świątynię fast fashion, z którą kojarzone były bohaterki kampanii i przełożyliśmy konwersję na vintage w ujęciu zmiany ich stylu życia.

Zbudowaliśmy zaufanie

Jak pokazać kobietom, że kolejny zakup jest zbędny, a w swojej szafie mają wszystko, co jest potrzebne do budowy ich unikalnego stylu? Postawiliśmy w kampanii na ZAUFANIE. Nie chcieliśmy pokazywać nowych bohaterek, a osoby od dawna kojarzone z modą, które są wiarygodne, a w swoim życiu już odeszły od fast fashion. Nie chcieliśmy być mentorem, a inspirować. Jednak moda cały czas była dla nas ważna. Dlatego w ramach projektu pokazaliśmy inspiracyjne zakupy w second handach realizowane przez znane stylistki. Wspólnie z projektantami mody budowaliśmy garderoby kapsułowe z własnych ubrań. Prowadziliśmy także inspirujące rozmowy z fanami. Pobudziliśmy dyskusję o zmianie postaw społecznych, w kanale fast (Instagram). Twarze kampanii pokazały, jak zmieniły swój styl życia i podpowiadały w jaki sposób każdy z nas także może to zrobić. Produkt Nivea zaś w tle kibicował tym postawom.

Zmiana postaw była celem naszych działań

Zmiana postaw jest niezbędna, dlatego w ramach naszej kampanii marka NIVEA aktywnie do tego zachęca. Podstawowym celem działań jest uzmysłowienie, iż wszyscy potrafimy się zmienić i tych zmian potrzebujemy. Naturalność, wiarygodność i inspiracja to siła naszych działań komunikacyjnych. Po raz pierwszy w kanale „fast” pokazaliśmy, że potrafimy połączyć produkt kosmetyczny ze zmianą stylu życia i interesującą, modową dyskusją.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym case study 😊