Polpharma, USP Zdrowie, Hochland – to kolejne duże brandy, które dołączyły do grona klientów agencji marketingu influencerskiego  BrandLift. W ramach nowych współprac powstały projekty dla marek Eloderm, Biotebal PLUS, Jasnum oraz Valbon.

Kampanie stworzone na potrzeby działań z nowymi klientami są skierowane głównie do kobiet. Dla przedsiębiorstwa farmaceutycznego Polpharma agencja stworzyła dwie angażujące aktywacje. Pierwsza dotyczy marki Eloderm. Projekt pt. “Dbaj o swoją wrażliwość” wspierany przez uznane influencerki działające w tematyce parentingowej, to kreacja ukazująca atuty produktów dbających o skórę matek i ich pociech. Z kolei druga odnosi się do suplementu Biotebal PLUS – produktu wspierającego kondycję włosów, skóry i paznokci. Kampania mówi o potwierdzonych naukowo korzyściach wynikających ze stosowania preparatu.

Kolejny projekt, przygotowany dla firmy USP Zdrowie, jest związany z kapsułkami Jasnum. Zrealizowane warsztaty przeprowadzone dla ambasadorek marki miały na celu zbudowanie wśród zaproszonych influencerek, jak i odbiorców, świadomości na temat menopauzy oraz możliwości ograniczania jej symptomów.

Z kolei wspólnie z Valbon agencja zrealizowała kampanię Valbon_francuskiStyl. Działania polegające na prezentacji produktów były skierowane do kobiet w wieku 25-55 lat. Projekt wyróżniał się lekkością i nawiązywał do mody i historii marki. Do jej przeprowadzenia zostały zaproszone influencerki na co dzień interesujące się poruszanymi zagadnieniami.

„Coraz więcej firm rozumie, jak ważna jest komunikacja ze swoimi odbiorcami za pośrednictwem influencerów i szerzej, social mediów. Jako BrandLift chętnie pomagamy naszym klientom w dotarciu do jak największej liczby odbiorców, budując angażujące kampanie. Posiadamy bogatą bazę internetowych twórców, którzy współpracują z nami i są otwarci na potrzeby marek. To powoduje, że nasze działania są skuteczne, ale przede wszystkim naturalne i atrakcyjne” – mówi Karina Hertel.