Z początkiem roku agencja marketingu influencerskiego BrandLift dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Nasza agencja będzie aktywnie uczestniczyć w spotkaniach grup roboczych, a tym samym profesjonalizować rynek.
Dołączenie do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska to kolejny krok agencji w kierunku profesjonalizacji. Dzięki temu BrandLift będzie miała realny wpływ na wypracowanie najlepszych rynkowych standardów, dobrych praktyk i kodeksów, a także materiałów edukacyjnych o marketingu interaktywnym w ramach pracy grup roboczych.
IAB dba również o pozycjonowanie ekspertów, a także współpracuje z uczelniami wyższymi i organizacjami na szczeblu państwowym i międzynarodowym. Agencję BrandLift w IAB Polska będzie reprezentowała partner zarządzająca – Karina Hertel. Będzie brała udział w spotkaniach grup roboczych dotyczących influencer marketingu, a także aktywnie uczestniczyła w konferencjach branżowych.
Głównym celem IAB jest popularyzacja i rozwój rynku internetowego, a także interaktywnego jako niezależnego medium oraz istotnego elementu w zestawie mediów wykorzystywanych w komunikacji marketingowej. Więcej informacji o IAB: https://www.iab.org.pl/o-nas/.