Maffashion – reprezentowana przez agencję marketingu influencerskiego BrandLift rozpoczęła współpracę z Samsung Electronics Polska. Julia Kuczyńska wypromuje nowy model telefonu – Galaxy Z Flip. W ramach kampanii, za którą odpowiadają firma Samsung Electronics Polska i agencja VMLY&R nakręcono klip w San Francisco. Klip wyprodukował znany youtuber – Krzysztof Gonciarz. Maffashion dołączyła do Sokoła, który kontynuuje współpracę z firmą Samsung w ramach innych akcji na rzecz marki.

Wybór influencerki nie był przypadkowy – Maffashion od lat realizuje kampanie wizerunkowe firm, a jej grono obserwatorów na Instagramie przekracza milion. Efekty współpracy Samsung Electronics Polska, agencji VMLY&R,  Julii Kuczyńskiej i agencji marketingu influencerskiego BrandLift, i od poniedziałku można oglądać m.in. na kanałach influencerki, w social mediach marki czy na YouTube.

Marki coraz częściej współpracują z influencerami przy promocji swoich produktów wybierając tych, którzy mają szerokie zasięgi i dużą liczbę obserwatorów. Z naszego badania „Potencjał sprzedaży Instagrama” wynika, że Maffashion jest jedną z najpopularniejszych influencerek w Polsce. Współpraca z firmą Samsung to dla nas inspirujące wyzwanie, ale i praca na konkretnych KPI. Zdecydowaliśmy, że wizerunek Maffashion idealnie pasuje do promocji nowego smartfonu marki. Model jest elegancki, kompaktowy i nowoczesny, dlatego też niezbędny był influencer, który doskonale wyczuwa trendy i produkty z tej kategorii– mówi Karina Hertel, dyrektor zarządzający BrandLift.

Pierwszym elementem współpracy był udział Maffashion w globalnej prezentacji Galaxy Z Flip. Model jest już dostępny w sprzedaży. Marka Samsung podkreśla, że nowy smartfon wymagał innowacyjnego podejścia do jego promocji.

Najważniejszym elementem przy wyborze influencera jest dla nas dopasowanie do produktu. Szukamy osób, które naturalnie łączą się z naszymi urządzeniami i mogą opowiedzieć swoją własną nietuzinkową historię z technologią Samsung w tle. W tym kontekście Maffashion i Galaxy Z Flip to para idealna – łącząca modowe trendy z technologią, która zmienia świat – mówi Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.