BrandLift jako kompleksowy dostawca usług influencerskich w różnych kanałach, podążając za zmianami na rynku, stosuje najnowocześniejsze rozwiązanie, jakim jest wielopłaszczyznowe prowadzenie kampanii. Pozwala to nie tylko zwiększyć atrakcyjność kampanii, ale także pobudzić zmysły użytkowników. W jaki sposób?
Na przestrzeni ostatnich miesięcy kampanie influencerskie zmieniły swoje oblicze. To już nie tylko działania podejmowane z twórcami, działającymi na Instagramie, ale także prowadzenie wielopłaszyznowych, angażujących aktywności. BrandLift przekonuje, że TikTok, Instagram, YouTube, Pinterest, Twitch czy Spotify to doskonałe platformy do realizowania najnowocześniejszych kampanii.
– Era kampanii tworzonych za pośrednictwem tylko jednego medium powoli się kończy. Myśląc kreatywnie, chcemy przekonywać do łączenia kilku kanałów. W efekcie takie kampanie będą bardziej atrakcyjne dla klienta. To nie tylko więcej możliwości wizualnych, ale także możliwość pobudzenia zmysłów naszych odbiorców. Kreatywny, ładnie wizualny post pobudza wzrok. A gdyby dodać o tego działania na Spotify, które rozbudzą także zmysł słuchu? Żeby odpowiedzieć na potrzeby współczesnych użytkowników mediów społecznościowych musimy postawić na wielopłaszczyznowość – mówi Karina Hertel, Partner Zarządzający BrandLift.
Docieranie z przekazem za pośrednictwem różnych formatów niesie za sobą wiele korzyści. Czym więcej kanałów zostanie wykorzystanych, tym zwiększa się szansa dotarcia z kreatywnym przekazem do jak największej liczby użytkowników.