BrandLift jako kompleksowy dostawca usług influencerskich w różnych kanałach, podążając za zmianami na rynku, stosuje najnowocześniejsze rozwiązanie, jakim jest wielopłaszczyznowe prowadzenie kampanii. Pozwala to nie tylko zwiększyć atrakcyjność kampanii, ale także pobudzić zmysły użytkowników. W jaki sposób?

Na przestrzeni ostatnich miesięcy kampanie influencerskie zmieniły swoje oblicze. To już nie tylko działania podejmowane z twórcami, działającymi na Instagramie, ale także prowadzenie wielopłaszyznowych, angażujących aktywności. BrandLift przekonuje, że TikTok, Instagram, YouTube, Pinterest, Twitch czy Spotify to doskonałe platformy do realizowania najnowocześniejszych kampanii.

Era kampanii tworzonych za pośrednictwem tylko jednego medium powoli się kończy. Myśląc kreatywnie, chcemy przekonywać do łączenia kilku kanałów. W efekcie takie kampanie będą bardziej atrakcyjne dla klienta. To nie tylko więcej możliwości wizualnych, ale także możliwość pobudzenia zmysłów naszych odbiorców. Kreatywny, ładnie wizualny post pobudza wzrok. A gdyby dodać o tego działania na Spotify, które rozbudzą także zmysł słuchu? Żeby odpowiedzieć na potrzeby współczesnych użytkowników mediów społecznościowych musimy postawić na wielopłaszczyznowość – mówi Karina Hertel, Partner Zarządzający BrandLift.

Docieranie z przekazem za pośrednictwem różnych formatów niesie za sobą wiele korzyści. Czym więcej kanałów zostanie wykorzystanych, tym zwiększa się szansa dotarcia z kreatywnym przekazem do jak największej liczby użytkowników.