Kampania wspiera działania mające na celu wpisanie Stoczni Gdańskiej na listy Światowego Dziedzictwa UNESCO. Kampania przy aktywnym udziale Influencerów, ma na celu wzrost świadomości podjęcia taki starań, jak również zdobycie jak najszerszego poparcia społecznego dla tej akcji.
![portfolio-gallery-image-8361 Stocznia UNESCO](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_1170,h_780/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2019/10/Stocznia-UNESCO-e1572261102290-1170x780.png)
![portfolio-gallery-image-8474 joogurcik](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_1170,h_780/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2017/10/joogurcik-1170x780.png)
![portfolio-gallery-image-8475 Kaasia](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_1170,h_780/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2017/10/Kaasia-1170x780.png)
![portfolio-gallery-image-8476 michal kusio](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_1170,h_780/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2017/10/michal-kusio-1170x780.png)