Wakacje to idealny czas by poprzez lekkie i ciekawe projekty dotrzeć do konsumentów. Szczególnie że podczas letnich miesięcy odbiorcy mają więcej czasu, by zadbać o siebie i swoje potrzeby. W związku z tym agencja BrandLift stworzyła angażujące kampanie dla uznanych marek, takich jak Ziaja, Deichmann, Cocodrillo i Polish Soccer Skills.

Letnie kampanie stworzone przez BrandLift wspólnie z klientami zachęcają do poświęcenia uwagi sobie, a także swoim dzieciom. Wraz z Ziają agencja opracowała akcję #Ziaja_AnanasowyZawrótGłowy, która polecała wegańskie i energetyzujące kosmetyki marki. Do współpracy zaproszono influencerki z różnych kategorii branży beauty: ciało, włosy, pielęgnacja.

Dla Cocodrillo agencja zrealizowała kampanię #Coccodrillo_PierwszeMomenty, która była adresowana do rodziców nowo narodzonych dzieci. Podczas projektu influencerzy w naturalny sposób opowiadali o pierwszych momentach życia swojego dziecka. Te zabawne i wzruszające historie przedstawione na estetycznych zdjęciach gwarantowały autentyczne emocje i radość, jaką dorośli odczuwają podczas wychowywania niemowlaka.

Kolejnymi działaniami BrandLift była współpraca z Polish Soccer Skills. Ta zachęcała najmłodszych  do spełnienia sportowych marzeń. Eksperci marki podczas projektu opowiadali o swoich piłkarskich doświadczeniach oraz zaletach wakacyjnych obozów dla dzieci.

Istotnym elementem letnich kampanii była akcja #deichmann_BĄDŹwyjątkowa. Jej celem było zaprezentowanie konkretnych modeli butów poprzez opowiedzenie o pasjach, które powodują, że jesteśmy wyjątkowi.

„Wakacje to w marketingu influencerskim intensywny czas. To także okres, w którym istotna jest lekkość i prawdziwość kampanii skierowanych do konsumentów. BrandLift doskonale odnajduje się w projektach stawiających na naturalny przekaz. Wraz z klientami agencja pragnie aktywizować odbiorców do dzielenia się swoimi emocjami” – mówi Karina Hertel.