21 marca obchodziliśmy Światowy Dzień Zespołu Downa. Już od kilku lat jego motywem przewodnim są kolorowe skarpetki, które ubieramy solidaryzując się i wspierając osoby z Zespołem Downa. Z tej okazji Agencja BrandLift przeprowadziła kampanię razem z firmą Many Mornings, producentem designerskich skarpetek, w ramach której influencerzy za pomocą tego elementu garderoby pokazywali, jak ważna jest tolerancja i życzliwość wobec osób z wadami genetycznymi.
Jesteśmy z Wami!
Wśród influencerów, którzy zdecydowali się wziąć udział w akcji, znaleźli się tacy twórcy jak: @aa.wojciechowska, @ewaszabatin czy @justynagrzybowska.
W akcji udział wzięło 44 influencerów – tłumaczy Karina Hertel, Dyrektor Zarządzająca BrandLift – Nadrzędnym celem kampanii było kształtowanie postaw szacunku i tolerancji dla osób zmagających się z wadami genetycznymi. Dodatkowo zadaniem twórców było szerzenie rzetelnej wiedzy na temat osób z Zespołem Downa oraz odczarowanie stereotypów związanych z tą chorobą. Influencerzy otrzymali od nas skarpetki przygotowane specjalnie na okazję tej kampanii. Publikowali zdjęcia w „skarpetach nie od pary” w formie postów na swoich profilach na Instagramie oraz Instastories.
Akcja okazała się ogromnym sukcesem. Zasięg po follow wyniósł 2,7 miliona. Rzeczywisty zasięg publikacji został określony na poziomie 675 tysięcy. Publikacje wygenerowały także 96,5 tysiąca interakcji.