Odpowiednie dopasowanie treści do twórców to jeden z podstawowych elementów składających się na sukces kampanii influencerskiej. W obecnej rzeczywistości na rynku funkcjonuje wielu influencerów, których spectrum zainteresowań bywa bardzo szerokie. Promując dany produkt, czy usługę za pomocą mediów społecznościowych bardzo ważne jest, aby twórca był wiarygodny, a co za tym idzie, miał realny wpływ na decyzje konsumenckie swoich odbiorców. Właśnie dlatego powstało narzędzie #HashtagCrircle.

#HashtagCircle jest narzędziem własnym agencji marketingu influencerskiego BrandLift, które zostało stworzone w odpowiedzi na potrzeby rynku. Czym ono jest? W dużym uproszczeniu pozwala precyzyjnie przeprowadzić dwa kluczowe procesy związane z projektowaniem kampanii:

  • Idealnie dopasować twórców do określonych kategorii tematycznych,
  • Stworzyć odpowiednią strategię hasztagową, dzięki której publikowane w ramach danej kampanii treści docierają do szerszej grupy odbiorców.

#HashtagCircle pozwala wybrać twórcę na podstawie jego rzeczywistego wpływu na tematy poruszane w ramach danego projektu. Narzędzie dzieli ich pod kątem największego wpływu na poszczególne obszary tematyczne. Dzięki niemu możliwe jest określenie, w ramach jakich hasztagów dane konto notuje najlepsze wyniki, a co za tym idzie, jak przekłada się ono na decyzje konsumenckie odbiorców. Dobierając twórców do kampanii, nie jest najważniejsze, co znajduje się na publikowanych przez nich zdjęciach ani obszary tematyczne, jakie deklarują, zapisując się do poszczególnych platform. Kluczowy jest ich wpływ na obserwatorów, co #HasztagCircle pozwala precyzyjnie określić.

#HashtagCircle jest unikalnym narzędziem w skali branży marketingu influencerskiego. Dzięki niemu BrandLift osiąga ogromną skuteczność w dopasowaniu kampanii influencerskich do określonych grup odbiorców.

Foto:  Free-Photos z Pixabay