Grono klientów BrandLift stale się powiększa. Tym razem agencja zrealizowała działania promocyjne z dwoma markami z branży kosmetycznej – Drogerią Natura oraz firmą farmaceutyczną – Galderma. Celem dwóch dużych kampanii infulencerskich jest zachęcenie kobiet do  kompleksowego zadbania o swoje ciało.

 Marki z branży beauty często w swoich działaniach promocyjnych uwzględniają influencer marketing. Trend ten stale rośnie w siłę, a to wszystko głównie za sprawą poszukiwania przez konsumentów autentyczności i wiarygodności. Tik Tok i Instagram dają sporą przestrzeń na dokładne zaprezentowanie specyficznych właściwości kosmetyków. Internetowi twórcy nie tylko przybliżają informacje o produkcie, ale także prezentują go podczas używania.

BrandLift posiada obszerną bazę specjalistów-influencerów z kategorii beauty i z precyzją dopasowuje ich do omawianego tematu. Twórcy są dobierani wertykalnie do tematów takich jak, np. ciało, pielęgnacja twarzy, makijaż kolorowy, włosy, anty aging, dermatologia estetyczna, kosmetyki wegańskie itd. Taka szczegółowość pozwala na przeprowadzanie niezwykle szczegółowych taktyk kampanii. W oparciu o doświadczenie i technologię mapowania firma rozpoczęła działania promocyjne dla dwóch nowych klientów z branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Agencja stworzyła kampanie influencerskie prezentujące produkty kosmetyczne – służące pielęgnacji ciała w domowym SPA dla Drogerii Natura oraz dla skóry wrażliwej i wymagającej dla marki Galderma.

„Influencer marketing stale rośnie w siłę. Konsumenci cenią przede wszystkim autentyczność internetowych twórców, którzy jako eksperci kategorii, na własnej skórze sprawdzają produkty. Coraz więcej osób przed podjęciem decyzji o zakupie kosmetyku poszukuje o nim informacji, a nikt nie będzie bardziej wiarygodnym źródłem  niż żywy człowiek – z takimi samymi potrzebami, wymaganiami i oczekiwaniami względem produktu. Nasze taktyki rekomendują przygotowanie i wysyłki produktów do testowania jeszcze przed rozpoczęciem kampanii ATL, czyli zanim ruszy pierwsza fala reklam. Kobiety, zwłaszcza te młode, po obejrzeniu reklamy czy nawet przy „półkach sklepowych” sprawdzają opinie o produkcie u swoich IKON beauty na Instagramie czy na Tik Toku. A my już tam jesteśmy. Dzięki takiemu schematowi działań zdecydowanie skracamy procesy decyzyjne konsumentów, prowadząc do świadomego zakupu.  ” – powiedziała Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift.

#naturalnieNaturalHomeSpa

BrandLift wspólnie z Drogerią Natura szukał odpowiedzi na pytanie: czy da się urządzić prawdziwe regenerujące SPA w swoim mieszkaniu? Tworząc kampanię #naturalnieNaturalHomeSpa udało się znaleźć odpowiedź – oczywiście, że tak. BrandLift do kampanii prowadzonej na Instagramie zaprosił znane i rozpoznawalne influencerki z branży beauty, które wspólnie z Drogerią Natura pomogły kobietom na nowo odkryć przyjemność płynącą z dbania o swój wygląd w domowym zaciszu. Celem podjętych działań była promocja najnowszej serii kosmetyków przeznaczonych do ekskluzywnej pielęgnacji ciała, na bazie których można stworzyć domowy rytuał SPA.

#Cetaphil_PielegnacjaSkoryWrazliwej, czyli aktywacja na platformie TIKTOK

Wspólnie z nowym klientem – firmą Galderma – BrandLift zrealizował kampanię infulencerską #PielęgnacjaSkóryWrażliwej dla produktu Cethaphil. Akcje miały miejsce na na TikToku. Ich celem było zaprezentowanie całej linii produktów przeznaczonych do pielęgnacji skóry wrażliwej, której Cethapil jest liderem. Do współpracy zostały zaproszone znane na TikToku influencerki  z kategorii lifestyle i beauty. Na platformie zaprezentowano różnorodny content, pokazujący unikatowe cechy produktów, dzięki czemu w efekcie udało się zaangażować odbiorców do aktywnego uczestnictwa w kampanii.

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift realizuje kampanie dla największych marek
w Polsce m.in.: Hortex, Mars, Nestle, Henkel, Pepco, Avon, USP, Rossmann, Aldi, Carrefour, Polpharma, Hochland, OLX.