![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_600,h_600/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/revslider/spaceopera/galaxy_3-2-600x600.jpg)
Prawa autorskie
wraz z zakończeniem kampanii wszystkie prawa autorskie do powstałych w kampanii dzieł przechodzą na Klienta. Dodatkowo przedstawiamy rekomendacje w jaki sposób najbardziej efektywnie wykorzystać powstałe materiały aby pracowały dla marek jeszcze długo po zakończeniu kampanii.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_527,h_538/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2018/09/influ.jpg)
Influencerzy
dobieramy precyzyjnie partnerów kampanii w oparciu o analizę profilu dokonaną w Hyper Auditor. Badamy ich profile osobowe oraz dopasowanie behawioralne do potrzeb marki. Wykonujemy audyt jakości kont.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_600,h_600/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2018/09/tactic-600x600.jpg)
Strategia i taktyka
wychodząc od potrzeb marketera opracowujemy założenia strategiczne i sposób egzekucji kampanii – zarówno jeśli chodzi o wybór platformy jak również koncepcję kreatywną.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_529,h_529/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2018/09/im.jpg)
Kreacja
przygotowujemy wytyczne dla influencerów i pomagamy im w przygotowaniu właściwej komunikacji. Każda forma kreatywna przed publikacją podlega akceptacji klienta.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_600,h_600/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2018/09/kampania_resize-600x600.jpg)
Zarządzanie kampanią
odpowiadamy za cały proces. Rolą klienta jest akceptacja poszczególnych etapów: doboru influencerów, koncepcji strategicznej i rozwiązań kreatywnych. Akceptacja odbywa się w wygodnej formie na platformie BrandLift, do której dostęp mają Klienci przez cały czas trwania kampanii.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_600,h_600/https://brandlift.pl/wp-content/uploads/2018/09/rozlicz-600x600.jpg)
Rozliczenie kampanii
rozliczamy się z uzgodnionych celów kampanii (KPI). Raport kampanii zawiera realizację założeń w oparciu o dane analityczne, zestawienie publikacji i rekomendacje na przyszłość