×
  • Hello!
  • Brands
  • Influencerzy
  • Case Studies
  • Inspiracje
  • Masters (NEW!)
  • Zaloguj się
+48 503 96 48 06

Wygodne sprzątanie z marką Amica – case study

  1. Home
  2. Case Studies
  3. #lifestyle
  4. Wygodne sprzątanie z marką Amica - case study
11
2
Processed with VSCO with a6 preset
jamjustyna_post_ID15801

Marka Amica dołączyła do portfolio klientów BrandLift. Celem przeprowadzonej dla niej kampanii była promocja odkurzacza pionowego Joran VM 9001. Jak się okazało, wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania.

Różnorodność treści i konkurs

Podstawowym elementem, który wpływa na ostateczny sukces kampanii influencerskich jest odpowiedni dobór twórców. W przypadku akcji dla Amica, agencja BrandLift postawiła na influencerów poruszających tematykę wnętrzarską oraz lifestylową. Do współpracy zaproszono 10 influencerów, którzy otrzymali paczki z odkurzaczem do przetestowania. Ich zadaniem było przygotowanie posta z autorskimi zdjęciami, przedstawiającymi odkurzacz „w akcji”. Dodatkowo publikowali oni instastories, podczas których opowiadali o jego największych zaletach i kluczowych funkcjonalnościach.

Niezwykle istotnym elementem kampanii był konkurs zorganizowany na profilu Amica. Zaangażowani do współpracy twórcy w swoich materiałach zachęcali do wzięcia w nim udziału, wyjaśniali jego zasady oraz umieszczali tzw. swipe-up do posta konkursowego. Tym samym przekierowywali ruch na profil klienta na Instagramie.

Świetne wyniki!

KPI kampanii zakładały 700 tys. zasięgu po follow, 21 tys. interakcji oraz 150 tys. organicznego zasięgu postów. Każdy ze wskaźników przekroczył 100%. Zasięg po follow wyniósł 783 740 (111%), posty wygenerowały 21 449 interakcji (102%), a ich organiczny zasięg został określony na poziomie 367 902 (245%).

Wykreowany przez twórców content charakteryzował się dużą różnorodnością oraz estetyką na wysokim poziomie. Powstały piękne zdjęcia wnętrz, których kluczowym elementem był odkurzacz będący przedmiotem kampanii. Co istotne, każdy ze stworzonych materiałów może zostać ponownie wykorzystany na profilach Amica w mediach społecznościowych. Akcja została bardzo pozytywnie przyjęta przez odbiorców, co potwierdzają komentarze pod poszczególnymi postami, a także wspomniany real reach na poziomie 245%. Efektem kampanii było także ponad 80 zgłoszeń konkursowych.

PrevWarta_JutroTO – świętujemy 100 lat Warty
NextDwie kampanie – dwa #Teamy – case study marki Hortex
//brandlift.pl/wp-content/uploads/2019/09/hassh2.gif

BrandLift Sp. z o.o.  | ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa   |  +48 503 96 48 06   |  hello@brandlift.pl

  • O Nas
  • Brands
  • Influencerzy
  • Case Studies
  • Inspiracje
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin dla Influencerów
  • Zaloguj się

Page Copyright

© Copyright 2020 by BrandLift. ALL Rights Reserved

Ta strona używa plików cookies aby zapewnić Ci najlepszą jakość korzystania tej witryny. Zgadzając się, akceptujesz użycie plików cookie, zgodnie z naszą Polityką Prywatności.Aby zapoznać się z Naszą Polityką Prywatności kliknij tutaj.Polityka PrywatnościROZUMIEM
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT