BrandLift – nowoczesna agencja marketingu influencerskiego, działająca z największymi markami, rozwija zespół. Do agencji dołączyła właśnie Malwina Dutkiewicz, która na co dzień prowadzi własnego bloga o tematyce kulinarnej. Nowy projekt manager ma wzmocnić struktury spółki, a także zadba o kompleksową realizację projektów dla klientów i prawidłowy przebieg kampanii.

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift od kilka lat działa na polskim rynku, realizując kampanie dla klientów z różnych branży. Pracowała m.in. dla Ziaja, Deichmann, Cocodrillo, Beiersdorf, Avon, Hortex, Mars, Nestle, Henkel, Pepco, Rossmann, Aldi, Carrefour, Bausch&Lomb. W związku z ciągłym rozwojem zatrudniła właśnie nowego project managera.

Malwina Dutkiewicz to absolwentka kierunku Dziennikarstwo i Medioznawstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Marketingiem zajmuje się od ponad dwóch lat – pracowała zarówno z małymi biznesami, jak i większymi podmiotami. Jej specjalność to copywriting i influencer marketing. W wolnym czasie poświęca się teatrowi – uczy się w szkołach aktorskich, gra w spektaklach oraz pisze recenzje teatralne. Prowadzi również własnego bloga o tematyce kulturalnej.

Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift, podkreśla, że rozwój agencji to jeden z celów na 2023 rok.

– Zaczynaliśmy, jako niewielki zespół, a przez kilka lat dbaliśmy o ciągły rozwój zarówno każdego z naszych pracowników, jak i zespołu. Dołączenie nowego projekt managera pomoże nam w realizacji kampanii na rzecz naszych klientów. Influencer marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Kampanie są obszerne, wykorzystujemy wiele narzędzi do realizacji naszych celów. Rozwój zespołu jest kolejnym krokiem do tego, by oferować naszym klientom jeszcze lepszą jakość – mówi Karina Hertel.