×
  • Hello!
  • Case Studies
  • Inspiracje
  • TREND TRACK
  • Zaloguj się
+48 503 96 48 06

Dwie kampanie – dwa #Teamy – case study marki Hortex

  1. Home
  2. Case Studies
  3. #Cooking
  4. Dwie kampanie - dwa #Teamy - case study marki Hortex

 

Hortex od lat jest liderem na rynku gotowych dań do szybkiego przygotowania. W kampanii influencerskiej realizowanej przez BrandLift tematem przewodnim było przedstawienie klientom nowych dań . Kampania #TeamStreetFood skoncentrowana była wokół egzotycznych posiłków rodem z Azji. W kampanii  #Hortex_TeamKasze promowaliśmy bardziej swojskie, ale bardzo zdrowe, eko i vege dania z kasz. Do współpracy zaprosiliśmy wielu znanych ekspertów branży oraz może mniej rozpoznawalnych, ale za to bardzo wiarygodnych mikro- i miniinfluencerów. Efekty – powyżej oczekiwań, co najlepiej podsumowuje poniższa wypowiedź:

„Uważam, że kampania może stanowić wzór doskonale opracowanego i zrealizowanego projektu influencer marketingu” – Jerzy Stańczyk, Kierownik Marki, Grupa Hortex

Poznajcie szczegóły w case study poniżej.

 

PrevWygodne sprzątanie z marką Amica – case study
NextThomas – strażnik czystości
//brandlift.pl/wp-content/uploads/2019/09/hassh2.gif

BrandLift Sp. z o.o.  | ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa   |  +48 503 96 48 06   |  hello@brandlift.pl

  • O Nas
  • Brands
  • Influencerzy
  • Case Studies
  • Inspiracje
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin dla Influencerów
  • Zaloguj się

Page Copyright

© Copyright 2020 by BrandLift. ALL Rights Reserved