Redy. Set. Trend by BrandLift.

Jako wiodąca agencja influencer marketingu w Polsce, stworzyliśmy Trend Track – elitarną inicjatywę, która jako pierwsza identyfikuje, nazywa i interpretuje nadchodzące zmiany,
zjawiska, trendy, a nawet mikrotrendy. Jeśli chcesz wiedzieć, jak je wykorzystać do budowania przewag konkurencyjnych i komercjalizacji innowacyjnych pomysłów – musisz tu
być.
W wydarzeniach biorą udział najznamienitsi eksperci – trendwatcherzy, psycholodzy, socjolodzy, twórcy internetowi i liderzy opinii. To osoby, które nie tylko obserwują zmiany, ale realnie je kreują. Spotkania Trend Track to zamknięta, kameralna przestrzeń do rozmowy i wymiany idei, gdzie liczy się jakość, refleksja i odwaga. Przegap to wydarzenie, a możesz
stracić przewagę – właśnie tu rozmawia się o tym, co dopiero nadejdzie. Jako BrandLift, nie boimy się tematów trudnych, często nieoczywistych, wykraczających poza główny nurt. U podstaw tej inicjatywy leży przekonanie, że realne zmiany wymagają rozmowy, zaangażowania i wspólnej odpowiedzialności – zarówno marek, jak i twórców. – Trend Track powstał po to, by wspierać budowanie nowej jakości komunikacji, opartej na empatii, refleksji i odwadze, by działać inaczej – mówi Karina Hertel, CoFounder i Partner
Zarządzająca BrandLift.

Trend Track to:
  • niekonwencjonalne procesy badawcze, oparte na wiedzy i doświadczeniu społeczności influencerskiej,
  • platforma do wspólnego obserwowania, testowania i analizowania zmian społecznych, kulturowych oraz technologicznych, które wpływają na komunikację, styl życia i sposób korzystania z mediów cyfrowych,
  • inspiracyjne i pogłębione spotkania z ekspertami i liderami opinii,
  • autorskie raporty z analizą aktualnych i nadchodzących trendów oraz mikrotrendów,
  • przestrzeń dzielenia się praktykami wspierającymi marki w świadomej i odpowiedzialnej obecności online.
Dlaczego warto?

Bo Trend Track to miejsce, gdzie rodzą się przyszłe standardy i kierunki rozwoju. Nasze podejście – 3K: Kontekst, Kreatywność, Konkret – pozwala tworzyć treści i wydarzenia
oparte na danych, nadawać im angażującą formę i przekładać je na realne działania. Dzięki temu trendy stają się nie tylko inspiracją, ale strategicznym narzędziem rozwoju.

Dla kogo?

Dla tych, którzy chcą być pierwsi. Dla profesjonalistów, marek, liderów i twórców, którzy nie zadowalają się powierzchowną obserwacją zmian – lecz chcą je rozumieć, przewidywać i wykorzystywać. Uczestnicy Trend Track zyskują dostęp do ekskluzywnych insightów, inspiracji i raportów, które nie są dostępne nigdzie indziej.