Druga edycja Trend Track odbędzie się 16 września i ponownie zgromadzi starannie wyselekcjonowane grono ekspertów, twórców, liderów opinii oraz przedstawicieli marek, dla których cyfrowe zmiany to nie tylko temat, ale codzienna praktyka i realne decyzje. To wydarzenie dla tych, którzy nie tylko śledzą trendy, ale też potrafią je nazwać, zrozumieć i działać zanim zrobi to reszta.
Tym razem przyglądamy się jednemu z najciekawszych i najbardziej aktualnych zjawisk współczesnego internetu, czyli kulturze emocjonalnej ekspresji.
Cyfrowy świat przeszedł ogromną ewolucję. Od milczenia i powściągliwości do epoki pełnej otwartości, w której emocje stały się walutą uwagi, a samoekspresja, głównym językiem komunikacji. Mówimy o uczuciach, normalizujemy wrażliwość. Ale gdzie kończy się autentyczność, a zaczyna emocjonalna nadekspozycja? Czy cyfrowa empatia to coś więcej niż algorytmiczny trend? Jak zmieniają się normy społeczne w przestrzeni, która coraz mocniej nagradza emocje, ale nie zawsze daje przestrzeń na ich przeżycie?
Ponadto w erze, w której marki deklarują autentyczność, a influencerzy dzielą się prywatnymi historiami jako formą strategii contentowej – trudno już odróżnić szczerość od performance’u. Czy emocjonalność przestaje być prawdziwa, gdy staje się narzędziem marketingowym? Jak budować relacje w świecie, gdzie każda emocja może być zmonetyzowana?
Kolejne spotkanie z cyklu ponownie zgromadzi elitarne grono ekspertów, liderów opinii, twórców, dziennikarzy i marki, gotowych nie tylko mówić o trendach, ale też testować je i wdrażać.
Dla kogo?
Trend Track to platforma dla wszystkich, którzy chcą nie tylko obserwować zmiany, ale również rozumieć je i świadomie na nie reagować, zarówno jako profesjonaliści, jak i użytkownicy cyfrowego świata.
Zarejestruj się już dziś! Liczba miejsc jest ograniczona.