3 czerwca 2025 – BrandLift wraz z ekspertami o slow content, cyfrowymzmęczeniu i dobrostanie

Pierwsza edycja Trend Track, poświęcona była tematom cyfrowego zmęczenia, slow contentu i digital wellbeingu. Wśród gości pojawili się m.in. Alina Adamowicz (@alka_positive), psycholożka i promotorka świadomego stylu życia, Viktor Borsuk, sportowiec i jakościowy influencer. Wśród prelegentów znalazła się również Maja Musznicka-Janiec, badaczka trendów i CEO Trendify.lab.  Jako uznana trendwatcherka, od kikunastu lat specjalizuje się w przewidywaniu i analizie kluczowych zmian kształtujących przyszłość branży digitalowej. W swoim wystąpieniu Maja zwróciła uwagę na rosnącą potrzebę świadomego korzystania z technologii oraz zjawisko „digitalowego resetu”, które oznacza trwałą zmianę w podejściu do obecności online.

Całość poprowadzona została przez Karinę Hertel, CoFounder, Partner Zarządzający oraz Michał Hertel, CEO Brandlift. 

Dane mówią jasno: średnio 88 dni rocznie spędzamy przed ekranem, a po telefon sięgamy ponad 200 razy dziennie. W odpowiedzi na ten informacyjny przesyt, eksperci wskazują na konieczność cyfrowego resetu, nie poprzez całkowite odcięcie się od sieci, ale poprzez świadome wybory – newsletter zamiast scrolla, relacje zamiast powiadomień, jakość zamiast ilości – wspomina Maja Musznicka – Janiec. 

Rozważne korzystanie z sieci przestaje być wyborem, a staje się koniecznością. Coraz więcej marek i użytkowników dostrzega, że nie chodzi już o to, by być wszędzie, ale by być uważnie i z sensem tam, gdzie to naprawdę ma znaczenie. Świadome ograniczanie obecności cyfrowej, budowanie strategii contentowej opartej na jakości, a nie ilości to kierunek, który zaczyna rezonować z potrzebami zarówno twórców, jak i odbiorców. To nie jest ucieczka od technologii, ale próba ułożenia z nią zdrowszej relacji – komentuje Karina Hertel, CoFounder, Partner Zarządzający, Brandlift. 

Trend Track to początek długofalowego projektu, który łączy ekspertów i praktyków w poszukiwaniu mądrzejszej obecności w cyfrowym świecie. Biorąc udział w elitarnym spotkaniu, otrzymujesz dostęp do raportów, insightów oraz inspiracji, a także zyskujesz unikalną szansę na wdrożenie świadomych praktyk cyfrowych w życiu i biznesie.

 

* Badanie OnePoll dla Heineken, kwiecień 2025, 17 000 badanych z 9 krajów.