Czy wiesz, ile zarabiają influencerzy? Jakie produkty są promowane i co jest na topie? Karina Hertel, dyrektor zarządzająca BrandLift udzieliła wywiadu dla Polskiej Agencji Prasowej. W materiale gościnnie wystąpiła także Marzena Marideko – twórczyni, która na co dzień współpracuje z naszą agencją.

Media coraz częściej zastanawiają się nad tym, jaki wpływ mają twórcy na sprzedaż produktów, a także usług. Interesujące są także stawki dla influencerów. W wywiadzie udzielonym Polskiej Agencji Prasowej Karina Hertel postanowiła uchylić rąbka tajemnicy.

Za jedną kampanię marketingową influencerzy mogą zarobić od kilku do setek tysięcy złotych. Wszystko zależy od rodzaju współpracy. Jeżeli influencer współtworzy produkt to takie kampanie idą w setki tysięcy złotych – powiedziała PAP Karina Hertel.

PAP: Influencerka Marzena Marideko od ponad dziesięciu lat prowadzi konto w social mediach dotyczące dekoracji wnętrz. Od prawie sześciu lat jest aktywna na Instagramie. Jej konto obserwuje 549 tysięcy osób.

Co na to nasza twórczyni?

W moim przypadku było tak, że tworzyłam rękodzieło, pokazywałam je na zdjęciach w sieci i okazało się, że są firmy, które w tym kadrze stworzonym przeze mnie chciały ulokować swój produkt – mówiła.

Materiał opublikowany był m.in. na portalu Business Insider, Radio Zet, Money.pl, a także Wirtualne Media czy Wp.pl. To pokazuje, jak ważnym tematem są zarobki influencerów, a także sam influencer marketing.

Czytaj więcej: https://businessinsider.com.pl/biznes/moga-kupic-dom-za-jedna-kampanie-tak-zarabiaja-influencerzy/gbtrf2b